Sertleşme Problemlerinize Kök Hücre Tedavisi

Kök Hücre; Hafif ve orta dereceli arteriyel yetmezlik kaynaklı sertleşme sorunu için ilaç, ESWT tedavisi gibi çeşitli alternatifler olsa da sertleşme problemi ilerlediğinde ya da bu tedavilere cevap alınamadığında  ikinci seçenek olarak  SVF kök hücre ile tedavisi var.

Kök hücre tedavisi ile ilgili detaylar öncesinde “erektil disfonksiyon nedir?”, “erektil disfonksiyon hastalığının nedenleri nelerdir?” hakkında kısaca bilgi vermek  istiyorum.

Penisin  ilişki için yeterli sertliğe ulaşamaması ya da cinsel ilişki sonlanana dek sertliğini koruyamaması olarak tanımlanabilen erektil disfonksiyon, fizyolojik ve/veya psikolojik nedenlerle oluşabiliyor. Şeker hastalığıpenis eğriliği, yüksek tansiyon, yüksek kolesterol, kalp ve damar hastalıkları gibi birçok fizyolojik sorun penis kanlanmasını olumsuz etkileyerek erkek kaynaklı bu cinsel disfonksiyon nedenine dönüşebiliyor. “Sertleşme Problemi ve Sertleşme Problemi Tedavisi” içeriğimde konu hakkında detaylı bilgi bulabilirsiniz.

Erken boşalma kadar olmasa da sertleşme sorunu görülme sıklığının oldukça fazla olduğu ve bu sıklığın yaşın ilerlemesi ile arttığı bilinmektedir. Bu durumdan erkekler de cinsel partnerleri de olumsuz yönde etkileniyor.

İşte bu yöntemlerden en yenisi ve en etkili olduğu kabul edileni SVF kök hücre ile sertleşme problemi tedavisidir.

Sertleşme problemlerinize Kök Hücre Tedavisi ile çözüm buluyoruz.

Randevu ve İletişim için : 0 552 618 00 33

Turan Klinik – Op.Dr. Umut TURAN